Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta, mezinárodní banku, sídlící v centru Prahy, hledáme šikovného kolegu/kolegyni do přátelského týmu na pozici Customer Service Officer.
Náplň práce:
* Každodenní péče a komunikace s klienty
* Zpracovávání žádostí a změn účtů klientů
* Evidence a řešení stížností
* Administrativní činnosti
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Pokročilou znalost anglického jazyka
* Velmi dobré PC dovednosti (balík MS Office)
* Zkušenosti z administrativy či zákaznického servisu výhodou
* Týmový přístup, pozitivní, přátelskou a komunikativní osobnost
* Orientaci na klienta, profesionální vystupování, samostatnost
* Exkluzivní znalosti a pracovní zkušenosti ze zákulisí prestižní mezinárodní banky
* Šanci pro čerstvé absolventy jako nastartování kariéry
* Řadu zaměstnaneckých výhod - 5 týdnů dovolené, 100% hrazené stravenky, 6 sick days a další
* Přátelský kolektiv
* Nástup možný ihned
* Výbornou dopravní dostupnost (stanice metra A a B - Můstek)
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |