Informace o pracovním místě
Jsme dynamicky se rozvíjející společnost působící v oblasti HR a hledáme nového člena našeho týmu, kterého náplní práce bude:
- vedení telefonických a osobních pohovorů s uchazeči o práci v Německu
- aktivní vyhledávání uchazečů (prostřednictvím pracovních portálů a sociálních sítí)
- inzerování pracovních nabídek
- příprava profilů uchazečů
- telefonická a emailová komunikace s klienty v Německu
- administrativa spojená s nástupem a evidencí kandidátů (příprava smluv, -
podkladů k celnímu hlášení, zabezpečení lékařských prohlídek apod.)
- pravidelný reporting nadřízeným
- výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- německý jazyk minimálně na úrovni B1
- organizační schopnosti a odolnost vůči stresu
- zkušenosti s náborem zaměstnanců, nebo jejích koordinací jsou velkou VÝHODOU
- motivující finanční ohodnocení (upřesněno na osobním pohovoru)
- samostatná práce v příjemném pracovním prostředí
- možnost využití cizích jazyků
- po určitém čase možnost home office a sick day
- různé týmové aktivity
Pokud Tě naše nabídka zaujala a myslíš, že si pro nás vhodným kandidátem, neváhej nám zaslat životopis. Těšíme se na Tebe!
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |