Informace o pracovním místě
Milá a usměvavá slečna recepční v advokátní kanceláři v centru Prahy k sobě hledá kolegyňku (recepční- asistentku) s komunikativní znalostí angličtiny, na HPP do dvousměnného provozu 8-17 a 10-19 (po-pá; víkendy volné, směny dle dohody s druhou recepční). Náplní práce je především vyřizování a přepojování telefonických hovorů, vedení kalendáře se schůzkami, uvádění klientů a zajištění občerstvení pro ně, přebírání a zpracovávání příchozí a odchozí pošty, kopírování, tisk, skenování, převod dokumentů z pdf a podobné administrativní činnosti.
Příjemné a milé vystupování
Bezúhonnost
Dobré komunikační schopnosti
Schopnost alespoň základní komunikace s klienty v angličtině
Dobrou znalost MS Office (především Word, Outlook, Excel)
Pracovitost
(Předchozí zkušenosti s prací na recepci a administrativou jsou určitě výhodou)
Nástup : cca půlka června 2019
Nástupní plat dle dohody podle znalostí, zkušeností a zapracování
Řadu firemních benefitů (stravenky, Multisport karta, ošatné, společné páteční obědy hrazené firmou)
NástupNástup: | 10.06.2019 - |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Praha |