Informace o pracovním místě
Hledáme aktivní pracovníky, kteří jsou komunikativní a nehledají jednotvárnou a nudnou práci.
Chceš mít zajímavou a různorodou práci v příjemném mladém kolektivu? Hovoříš anglicky? Hovoříš ještě nějakým dalším jazykem, jako je například němčina, francouzština nebo holandština? Pokud ano, neváhej a představ se nám.
Náplní tvé práce bude:
Vyřizování požadavků zákazníků
Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, fakturace, vyřizování dobropisů, vyřizování reklamací a stížností)
Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Reporting nadřízenému pracovníkovi
Znalost anglického jazyka na úrovni B1 - B2 (každodenní využití jazyka na back office pozici - emaily, práce s databází a systémem, komunikace s kolegy v zahraničí)
Znalost dalších jazyků, především italského, francouzského, německého či holandského jazyka je výhodou
Asertivní, flexibilní osobnost, orientovanou na výsledky společnosti
Pokročilou znalost Microsoft Office
Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
Smysl pro detail a analytické myšlení
Odolnost vůči stresu a tlaku
Schopnost udržovat dobré vztahy se zákazníky a kolegy
Trestní bezúhonnost
Práci v centru města
Zázemí velké mezinárodní společnosti
Přátelský kolektiv
Pozitivní firemní kulturu založenou na vzájemném respektu
Jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
Možnost dalšího vzdělávání
Placené přesčasy
Roční bonus ve výši jedné mzdy v případě dobrých finančních výsledků společnosti
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300 Kč/ měsíc
Občerstvení na pracovišti
Dotované stravenky
Zvýhodněné telefonní tarify
Zvýhodněný nákup firemních produktů
Volné vstupenky do divadel/ na fotbal
Účast na firemních akcích
Program Benefit Plus
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Plzeň |