Informace o pracovním místě
Hledáme asistentku pro jednatele stavební firmy, hlavní pracovní náplní bude:
- administrativní činnost a vedení kancelářské agendy,
- vystavování objednávek, po zaškolení zpracování formální části cenových nabídek do výběrových řízení a jednoduché výpočty výměr z PD (znalost není podmínkou, vhodné pro absolventku), práce v excelu.
ÚSO vzdělání, flexibilita, schopnost a ochota učit se novým věcem, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, ŘP sk. B, dobrá znalost práce v MS OFFICE, příjemné vystupování, kolegiální a aktivní přístup podmínkou.
V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici zašlete Váš profesní životopis na uvedenou e-mailovou adresu.
Předem děkujeme všem zájemcům. Odpovíme jen těm, kteří splní naše kritéria.
Notebook, firemní telefon, stravenky, 20 dní placené dovolené.
Různorodou a samostatnou práci v příjemném prostředí.
Možnost dalšího rozvoje a profesního růstu.
Po zapracování při samostatné práci navýšení platu.
Mzda: | 20 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Pardubice |