Informace o pracovním místě
Administrativní činnosti, příprava informačních cedulí, organizace rozvozů obědů- komunikace se zákazníky, zpracování objednávek, logistika rozvozů, supervize kvality při přípravě pokrmů na rozvozy, správa rezervační agendy, vedení úseku cukrárna/pekárna, objednávky určitých komodit zboží, práce s pokladním systémem.
SŠ vzdělání, práci na PC - Word, Excel, základní znalosti komunikace na sociálních sítích, ŘP B, zdravotní průkaz (možno doložit dodatečně), zkušenosti z oboru gastronomie výhodou, zkušenosti s prací na pokladně výhodou, zájem o obor zdravého stravování výhodou. Požadujeme spolehlivost, 100% loajalitu, energičnost, preciznost, slušnost, odolnost proti stresu, zodpovědnost, schopnost řešit nestandardní situace. Hledáme dobrého parťáka :-)
Práci v centru města v moderní firmě se širokým okruhem zákazníků, zázemí stabilní firmy, pracovní dobu Po-Pá - možnost flexibilního režimu, firemní benefity, firemní akce, slušné zacházení, odpovídající finanční ohodnocení, atd....
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 22 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Pardubice |