Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme nového člena na pozici obchodní a realitní asistent/ka, jehož hlavní náplní práce bude administrativní podpora obchodních a realitních zakázek, tvorba a příprava smluv, komunikace s klienty a zajišťování podkladů, komunikace s bankami. Po zaučení a absolvování licenčních zkoušek vedení schůzek a zprostředkování obchodu v oblasti financí a realit.
Práci je nutné vykonávat z kanceláře v centru Ostravy, pondělí - pátek, po zaučení možnost 1 den home office.
Práce na HPP, plný či zkrácený úvazek, možnost pružné pracovní doby.
V případě zájmu prosím zašlete Váš životopis na uvedenou e-mailovou adresu.
Selský rozum a logické uvažování
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru výhodou
Praxe v oblasti péče o klienty a prodeji služeb výhodou
Příjemné vystupování, prezentační a organizační schopnosti
Komunikativnost, práci s MS Word, Excel a time-management
Výhodou je znalost bankovních a finančních produktů či realitních služeb
Práci na HPP (částečný či plný úvazek) případně na živnostenský list
Férově nastavená fixní mzda + bonusy
Přátelský kolektiv a příjemné zázemí
Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Mzda: | 10 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Ostrava |