Informace o pracovním místě
Jsme v přímém kontaktu s lidmi, pro které tohle všechno děláme. S našimi zákazníky. Každý den se staráme o jejich spokojenost. Snadno poznáme, že děláme svou práci dobře; spokojeného zákazníka nepřehlédnete.
* efektivní řízení chodu pokladní zóny a pultu služeb zákazníků
* řešení a rychlé reakce na dotazy a stížností zákazníků
* poskytovat prvotřídní služby zákazníkům
* doručovat standardy obchodu
* pravidelně kontrolovat dodržování všech rutin
* podpora manažera týmu v rámci řízení lidí na svěřeném úseku
* výborný prozákaznický přístup a být vzorem pro své kolegy
* jste odolný/á, samostatný/á a máte chuť přicházet s novými nápady?
* umíte si zorganizovat svůj čas a úkoly?
* rád/a spolupracujete s ostatními a dokážete vyjít kolegům vstříc?
* pracoval/a jste někdy s Wordem, Excelem a e-mailovou schránkou? Zkušenosti nemusíte mít velké, rádi Vás se vším seznámíme.
* podporujeme kariérní růst
* podporujeme vzdělávání a rozvoj našich kolegů
* jsme společnost, která je ambiciózní a podporuje inovace
* využíváme naší síly pro dobrou věc
* umožňujeme časovou flexibilitu
* získáte slevu 10 % na každý nákup v síti Tesco
* využijte až 6 dní rekondičního volna na základě počtu odpracovaných let
* využijte 1 den placeného volna navíc na doprovod dítěte na dětský tábor, ozdravný pobyt nebo na 1. den v první třídě ZŠ
* odměňujeme loajalitu našich kolegů
a nabízíme i další výhody a benefity
Mzda: | 21 300 - 23 900 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Ostrava |