Informace o pracovním místě
Jste komunikativní a energická osoba? Hledáte stabilní a dobře placenou práci v příjemném pracovním prostředí? Potřebujete si plánovat pracovní dobu přesně dle Vašich časových možností? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis.
Co můžete očekávat?
- budete zvyšovat úroveň komunikačních dovedností a naučíte se pohotově argumentovat
- budete komunikovat se stávajícími zákazníky, zjišťovat jejich potřeby a udržovat přátelské vztahy
- budete kontaktovat potenciální klienty a domlouvat schůzky
- budete zodpovědní za správnost administrativy spojené se vstupními a výstupními telefonáty
- kolem sebe budete mít kolegy, kteří jsou ochotni kdykoliv pomoci
- budete mít možnost přispět svými nápady a rozvíjet tak služby společnosti
Spoléháme se na lidský přístup, vstřícné jednání a profesionalitu. Pokud věříte, že by i Vás bavilo budovat rysy naší společnosti, pojďte s námi spolupracovat.
Těšíme se na Vás!
- SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- příjemný mluvený projev a komunikační schopnosti na vysoké úrovní
- umět nejen pokládat otázky, ale i naslouchat
- schopnost dobře pracovat s informacemi, analyzovat, pohotově reagovat a nabídnout vhodné řešení
- zkušenost s prací v call centru výhodou (ne podmínkou, rádi vás zaučíme)
- uživatelskou znalost práce na PC
- loajalitu, vstřícnost, pečlivost a zodpovědnost
- chuť učit se novým věcem a podílet se na rozvoji nového projektu
- nástup od 1. listopadu 2021
- příjemné pracovní prostředí
- stabilní zázemí pohodové a prosperující společnosti
- spolupráci na DPP i HPP
- práci vhodnou také pro studenty, maminky na MD
- možnost dlouhodobé spolupráce
- bonusovou složku mzdy závislou na výsledcích akviziční činnosti a přístupu k práci
- flexibilní pracovní dobu (min. 4 hodiny denně), volné víkendy
Mzda: | 120 Kč/hod. |
Počet míst: | 4 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Olomouc |