Informace o pracovním místě
Jsme česká softwarová společnost, která už 20 let vyvíjí vlastní POS systém pro restaurace a jídelny. Mezi naše zákazníky patří jak řetězce (Ambiente, Potrefená husa, Zátiší group, Kolkovna, Sodexo, GTH, Together, Gastro Group...), tak i individuální provozy (O2 Aréna, SaSazu, Villa Richter, Field, STeaK Restaurant Olomouc, Resort Hodolany…). V současnosti máme již více než 1700 zákazníků a jsme v naší branži prémiovým implementátorem.
Do našeho rostoucího týmu hledáme zaměstnance na pozici IT helpdesk support.
Náplň práce:
Servisní podpora zákazníků restauračního systému Septim.
Správa koncových stanic s operačním systémem Windows a periférií.
Opravy a reinstalace serverů a PC zákazníků.
Správa a konfigurace drátových i bezdrátových WiFi prvků.
Konfigurace a správa monitorovacích nástrojů.
Základní znalost hardware PC
Znalost software Windows
Znalost SQL a LINUX výhodou
Kvalifikační předpoklady:
Řidičský průkaz skupiny B
Bezúhonnost
Samostatnost
Práci vhodnou i pro absolventy.
Pokud to ještě neumíte, tak se u nás naučíte pracovat s Debian Linuxem, PostgreSQL, Bugzillou, GITem, Unify, Mikrotikem a dalšími technologiemi.
Obrovské možnosti osobního rozvoje a posunu znalostí (díky vývoji vlastního software jsou možnosti realizace nekonečné).
Práce s novými a netradičními technologiemi (moderní metody plateb jako je Qerko, kuchyňské displaye, replikační prostředí, paging systémy, …)
Zajímavou práci na plný úvazek v mladém kolektivu.
Zajímavé finanční ohodnocení (příplatky za služby a přesčasové hodiny).
Férový kariérní řád.
Flexibilní pracovní dobu, kterou si můžete sami plánovat.
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 3 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Olomouc |