Informace o pracovním místě
* budete naceňovat a realizovat zakázky přidělenému portfoliu zákazníků
* s tím se pojí zpracování prodejních nabídek a objednávek
* zároveň je potřeba vyřídit administrativu spojenou s realizací zakázek a v neposlední řadě poslat faktury
* jste-li schopni zároveň spolupracovat s ostatními členy obchodního týmu, máte vyhráno!
V případě zájmu nás kontaktujte přes tlačítko ODPOVĚDĚT.
* SŠ vzdělání (TZB – velkou výhodou), obor lze nahradit praxí na obdobné pozici (rychleji se budete adaptovat!)
* uživatelské ovládání nástrojů MS Office
* ŘP sk. B – aktivní řidič
* samostatnost, orientaci na zákazníka, flexibilita a pozitivní myšlení!
* stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
* zaškolení zkušenými kolegy z oboru
* motivující finanční ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* stravenky ve výši 90 Kč
* pracovní poměr na dobu neurčitou
* atraktivní slevy na naše výrobky
* Cafeteria System ve výši 6000 Kč ročně
* sick days 2 dny
* MultiSport karta
* příspěvek na penzijní připojištění
* možnost pracovního postupu
* a mnohé další odměny (za pracovní výročí, životní jubileum, uzavření sňatku, narození dítěte, ...)
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Olomouc |