Informace o pracovním místě
vystavování a účtování vydaných faktur, evidence a zpracování účetních dokladů, kontrola věcných a formálních náležitostí faktur, zpracování dílčích účetních operací, další účetní a administrativní práce, komunikace s odběrateli, hlídání saldokonta, správa agendy pohledávek.
Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem na adresu: První kontakt možný POUZE písemnou formou.
SŠ vzdělání, ekonomické zaměření, 7-10 let praxe na obdobné pozici, orientaci v účetnictví a základních účetních programech, znalost MS Office, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, analytické schopnosti, trestní bezúhonnost. Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle par. 80 zák. č. 435/2004 Sb. (OZP)
odpovídající finanční ohodnocení, zajímavou, zodpovědnou a samostatnou práci, práci v přátelském kolektivu.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>NástupNástup: | 21.08.2017 |
Mzda: | 15 000 - 18 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | ZTP, OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Olomouc |