Informace o pracovním místě
Řízení provozu skladu – koordinace příjmu, skladování a expedice zboží s využitím automatických systémů
Správa skladového softwaru (SAP WM, EWM) – monitoring skladových operací, řešení problémů, optimalizace procesů
Vedení týmu – řízení a motivace operátorů skladu, organizace směn, školení nových zaměstnanců
Spolupráce s ostatními odděleními – komunikace s logistikou, výrobou a zákaznickým servisem pro zajištění efektivního toku materiálu
Dohled nad bezpečností a kvalitou – dodržování BOZP, požárních předpisů a pracovních postupů
Řešení provozních problémů – diagnostika a odstraňování závad na skladových systémech, spolupráce s údržbou a IT
Analýza a reporting – Sledování výkonu skladu, příprava reportů a návrhy na zlepšení efektivity
Praxe v logistice nebo skladovém hospodářství, ideálně v automatizovaném skladu
Zkušenosti s řízením týmu
Znalost práce se skladovými systémy SAP WM, EWM
Technické myšlení, schopnost řešit problémy
Organizační schopnosti, důraz na detail a bezpečnost
Ochota pracovat na směny
Pokročilá znalost AJ, NJ výhodou
Zaslání profesního životopisu
5 týdnů dovolené,
zkrácený rozsah pracovní doby - 37,5hod./týden (16 dnů navíc oproti standartnímu úvazku),
závodní stravování s příspěvkem na stravu,
definovaný adaptační plán + patron/ka v rámci prvních měsíců,
příspěvek na penzijní připojištění,
firemní akce pro zaměstnance a jejich rodiny ( Womens Day, Eco Day, Family Day, Dny zdraví…),
Brána do světa slev – slevy u partnerů na zboží nebo služby (Alza, Datart, Grizly, OBI, Kosmas a spoustu dalších),
body do Cafeterie v rámci Benefit plus programu.
pracoviště: | Mohelnice, Družstevní ..., Mohelnice |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 45 000 - 50 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 5 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | MONTIX, a.s. |
Zadavatel: | Kristýna Damajková |
Lokalita: | Mohelnice |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |
![]() |