Informace o pracovním místě
Do výrobní automobilové společnosti hledáme kolegu na pozici HR specialista. Vaší práci bude obstarávaní veškeré administrativní a operativní činnosti spojené s nástupem zaměstnanců. Budete spravovat celou denní agendu všech zaměstnanců . Vaše práce bude pestrá a spojená jak s personalistikou také s administrativou. Anglický jazyk u nás využijete denně. Pokud jsi myslíte, že je nabídka pro vás zajímavá, prosím použitě tlačítko ODPOVĚDĚT a na základě vašeho životopisu se Vám ozveme.
Náplň práce:
* Administrativní činnost
* Kontrola docházek zaměstnanců
* Zastřešení komunikace se zaměstnanci a partnery
* Zabezpečování školení - BOZP, vstupní
* Příprava podkladů pro mzdy
* Reporting
* Zkušenosti s personalistikou a administrativou
* Anglický jazyk na vysoké úrovni - denní komunikace
* Španělský jazyk výhodou
* Mzda až 40.000 Kč
* Benefity
* Pracovní doba PO - PÁ
* Stravenky
* Lokalita: Bezděčín - Mladá Boleslav
* Nástup: dle domluvy
Mzda: | 35 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Mladá Boleslav |