Informace o pracovním místě
Chcete mít v rukou kvalitu a spokojenost našich zákazníků? Domluvíte se anglicky? Hledáte opravdovou výzvu? Tuto pozici obsazujeme poprvé, takže si budete moci tvořit vlastní procesy, pravidla, a ukázat nám, že vy na to máte!
Jako MANAŽER ZÁKAZNICKÉ SPOKOJENOSTI A REKLAMAČNÍHO AUDITU budete vést tým specialistů, kteří zajišťují rychlé a efektivní řešení záručních reklamací. Vaše práce je zásadní pro zlepšování kvality výrobků na základě dat a udržení nejvyšších standardů služeb.
Přidejte se k mezinárodní výrobní firmě, kde ceníme inovace a týmovou práci.
Děláme high-tech výrobu technologicky náročných komponent a zařízení pro tepelnou techniku a ventilaci. * Vedení, rozvoj a motivace týmu specialistů
* Efektivní řízení procesu záručních reklamací
* Analýza dat k identifikaci trendů a příčin
* Těsná spolupráce s výrobou na zlepšování kvality
* Zajištění dodržování standardů a auditu procesů
* Pravidelné reportování výsledků a optimalizace efektivity
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* Praxe min. 3 roky ve výrobním, servisním či kvalitářském prostředí
* Prokazatelná zkušenost s řízením týmu a záručními procesy/reklamacemi
* Silná orientace na kvalitu, data a analytické řešení problémů
* Plynulá komunikace v češtině a angličtině
* Vynikající vedoucí a organizační dovednosti.
* Férovou mzdu
* 25 dní volna
* Příspěvek na zdraví a volný čas
* Příspěvek na dojíždění
* Možnost výuky angličtiny
* Firemní kantýna
* Nástup možný: ihned/ dle dohody
* Lokalita: Mikulov
| NástupNástup: | Ihned |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Plný, Zkrácený |
| Min. vzdělání: | Základní |
| Firma: | Advantage Consulting, s.r.o. |
| Zadavatel: | Marcela Vyskoková |
| Lokalita: | Mikulov |
|
|


