Informace o pracovním místě
Do našeho týmu hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Výkonná asistentka/Výkonný asistent. Budete členem menšího týmu, který má na starosti administrativní a organizační agendu na úseku vedení společnosti. Budete řešit nájemní smlouvy, komunikaci s dodavateli a úřady a starat se o chodu kanceláře. Povedete částečně svoji samostatnou administrativní back-office agendu, budete každodenně komunikovat osobně, telefonicky a e-mailem s kolegy i obchodními partnery naší společnosti.
Co od Vás očekáváme:
- pozitivní a optimistický přístup k lidem, schopnost týmové práce, vztah k administrativě, pečlivost a spolehlivost ;-)
- schopnost praktického myšlení a organizační schopnosti
- uživatelskou znalost MS Office (MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Word), ostatní Vás naučíme
- alespoň základní znalost angličtiny
- praxi v administrativě nebo na podobné pozici vítáme
Co u nás budete dělat:
- vedení kanceláře jednatele, administrativní a organizační práce
- evidence nájemních smluv, aktualizace a příprava podkladů pro nové smlouvy
- evidence majetku, aktualizace, úhrady nájemného, příprava objednávek
- komunikace s úřady, vlastníky pozemků, právními kancelářemi a dodavateli
- reporty, tabulky, jednoduché prezentace, zápisy z porad, korespondence
- plánování schůzek, příprava podkladů pro jednání, sledování termínů, zpracování pošty
Nabízíme Vám:
- zajímavou, aktivní a odpovědnou práci
- příjemné pracovní prostředí stabilní a rostoucí firmy
- přátelský a profesionální tým spolupracovníků
- zaškolení a podporu
- vstupenky na kulturní akce a letní festivaly, permanentky do libereckého bazénu a oblastní galerie, příspěvek na stravování (stravenkový paušál), občerstvení na pracovišti
Nástup možný ihned. Preferujeme práci na plný úvazek (HPP), ale může být i na zkrácený úvazek dle domluvy ;-)
Mzda: | 29000 - 32000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Liberec |