Informace o pracovním místě
Po odborném zaškolení budete pečovat o naše zákazníky a zajišťovat optimální průběh přeprav .
- min. SŠ s maturitou, absolventi i zkušení jsou u nás vítáni
- znalost NJ nebo AJ na střední úrovni komunikativně i písemně
- znalost práce na PC (Word, Excel, internet)
- schopnost komunikace s týmem i se zákazníky (časté telefonování)
- organizační schopnosti, samostatnost a časovou flexibilitu
- po zapracování cca každý 5. až 6. týden odpolední směna od 12:00 do 20:00 hodin
- profesní uplatnění a kariérní růst ve stabilní a silné mezinárodní rodinné společnosti
- zajímavou a kreativní práci
- motivační individuální i týmové mzdové hodnocení
- nadstandardní zaměstnanecké benefity (Home Office, příspěvek na stravování v hodnotě 110,- / den, příspěvky na kulturu, sport nebo cestování, příspěvky na smlouvu penzijního připojištění nebo životního pojištění, 25 dní dovolené, celofiremní společenské akce...)
- moderní pracovní prostředí
- profesionální, spolehlivý a stabilní tým kolegů
- místo výkonu práce v kanceláři ECC v Liberci, České Mládeže 713/122
- nástup ideálně co nejdříve, respektive dle dohody
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Liberec |