Informace o pracovním místě
Vybraný / á uchazeč / ka bude po zaškolení do pozice odpovědný za komunikaci se zákazníkem a optimální zajištění průběhu přeprav.
- min. SŠ s maturitou, absolventi vítáni
- znalost Aj komunikativně
- znalost práce na PC a orientace na internetu
- radost z komunikace s týmem i se zákazníky (časté telefonování)
- organizační schopnosti, samostatnost a časová flexibilita jsou nezbytností
- samozřejmostí pak týmový duch a orientace na výsledek
- po zapracování cca každý 4. týden odpolední směna od 12:00 do 20:00 hodin
- možnost profesního uplatnění a růstu ve stabilní a silné nadnárodní společnosti
- zajímavou a kreativní práci
- motivační individuální i týmové mzdové hodnocení
- zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvky na kulturu, sport nebo cestování, příspěvky na pojištění, týden dovolené navíc, home office, firemní společenské akce atd.)
- příjemné a moderní pracovní prostředí
- profesionální, spolehlivý a stabilní pracovní kolektiv
- místo výkonu práce v kanceláři ECC v Liberci, České mládeže 713/122
- nástup ideálně co nejdříve, respektive dle dohody
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Liberec |