Informace o pracovním místě
Pracovní náplň:
- zajišťování spisové služby elektronicky a zajišťování doručování a provádění úkonů prostřednictvím datových schránek,
- koordinace sekretářských a administrativně-provozních prací na obecním úřadě,
- agenda CzechPoint,
- zpracování a poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
- administrativní zajišťování veřejných zasedání zastupitelstva, komisí včetně přípravy podkladů pro jednání a zajištění další korespondence vyplývající,
- kompletace zápisů ze zasedání zastupitelstva obce, vedení jejich evidence,
- sekretářské práce pro starostu obce,
- vedení evidence smluv,
- vedení evidence obecně závazných vyhlášek,
- vyřizování jiné administrativní agendy,
- vybírání poplatků za popelnice, psy atd.
- nejedná se o účetnictví.
Požadavky kladené na zájemce o uvedenou pozici:
- naprostá loajálnost,
- střední vzdělání,
- zkušenost s prací na úřadě vítána,
- znalost práce s PC,
- samostatnost, odpovědnost, komunikativnost, pečlivost, odolnost proti stresu.
Výhodou zájemců je:
- praxe v samosprávě,
- praxe na pozici asistentky,
- řidičský průkaz sk. B a řidičská praxe.
V případě zájmu pište na níže uvedený email nebo volejte denně od 14.00 do 19.00h.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 01.09.2023 - |
Mzda: | 15 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 4401130 Vloženo: 20.05.2023