Informace o pracovním místě
Náplň práce:
- administrativní podpora managementu,
- zajištění běžného chodu sekretariátu (příprava občerstvení, kancelářské potřeby),
- správa e-mailové schránky, příjem telefonátů (centrální tel.číslo),
- příjem a odeslání pošty a balíků, vedení podacího deníku,
- zajištění reklamních předmětů dle potřeby,
- příjem a evidence faktur,
- služební pochůzky dle potřeby (veterinární správa, finanční úřad, katastrální úřad aj.),
- vyúčtování záloh, kolků a služebního automobilu (ujeté km, tankování).
Požadavky:
- znalost práce s PC (MS Office),
- ŘP sk. B (aktivní řidič),
- znalost anglického jazyka (úroveň B1).
V případě zájmu zašlete svůj životopis na uvedenou e-mailovou adresu.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 10.10.2024 - |
Mzda: | 12 000 - 15 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 4733019 Vloženo: 11.10.2024
Nechceš makat sám? Vem kámoše.