Informace o pracovním místě
*Aktivní komunikace se zákazníky (poskytování informací o pobočce, vyvolávacím systému).
*Asistence při výběru vhodných služeb a informování o nových produktech.
*Identifikace potřeb zákazníků a pomoc s jejich řešením.
*Shromažďování zpětné vazby od klientů.
*SŠ vzdělání s maturitou a trestní bezúhonnost
*Výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování a orientaci na zákazníka
*Obchodního ducha a obchodní dovednosti
*Spolehlivost a smysl pro detail
*Zajímavá práce, při které můžete ovlivnit pozitivní vnímání Česká pošta
*Naučíme Vás vše, co budete k práci u nás potřebovat
*Díky 37,5hodinové pracovní době Vám zbyde čas i pro Vás.
*Nabízíme zázemí velké pobočky, podporu od kolegů i vedoucího
*5 týdnů dovolené
*Máme pro Vás i další benefity (dotované stravenky, příspěvky na dětské tábory, apod.)
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Jablonec nad Nisou |