Informace o pracovním místě
Do našeho rostoucího týmu hledáme posilu! Jste sympatická diplomatka s dobrou vyřídilkou a baví vás práce, kde se pořád něco děje? Čeká Vás komunikace se zákazníky, řešení jejich objednávek a s tím spojená administrativa.
CO BUDE VAŠIM ÚKOLEM?
- každodenně komunikovat se zákazníky zejména ze zahraničí, emailem nebo telefonicky
- řešit flexibilně, profesionálně a proaktivně požadavky zákazníků
- přijímat objednávky a zadávat je do systému
- potvrzovat zákazníkům termíny expedice a spolupracovat při odesílání zakázek s oddělením expedice a skladu
- připravovat podklady pro faktury a vystavovat je
- vytvářet podklady pro vychystávání a expedici zakázek
- pracovat se zákaznickými portály
- zakládat nové dodavatele do interního systému a spravovat jejich databázi
úzce spolupracovat s ostatními odděleními logistiky
- vystudovanou střední školu
- schopnost profesionálně komunikovat, umět pracovat s programy MS Office
- zvládat komunikaci v anglickém jazyce - většinou emailem, ale výjimkou nejsou ani hovory přes Teams
- zkušenosti s péčí o zákazníky ve výrobním závodu jsou dobrým předpokladem
Hledáme pečlivého člověka, kterého spolupráce s ostatními lidmi baví a svou práci dělá zodpovědně. Máte-li pozitivní mind set, drive a naplňuje Vás řešit logistické složitosti, hledáme právě Vás.
Budete pracovat v pružné pracovní době za férovou mzdu ve stabilní mezinárodní firmě se všemi výhodami, které k tomu patří. U nás se můžete realizovat a rozvíjet se, Vaše kariéra bude růst!
- mimo to lze využít širokou škálu zajímavých benefitů, např. docházkový bonus 1.300,- měsíčně, jazykové kurzy, odměny za doporučení, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sport a kulturu 1 500,- ročně, 13. plat v podobě ročního bonusu, zvýhodněné mobilní tarify, 5 týdnů dovolené a mnoho dalších
Mzda: | 27 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Hustopeče |