Informace o pracovním místě
Náplň práce: administrativní a organizační podpora ředitele, zajišťování administrativní agendy (korespondence, zápisy z porad a jednání, firemní nařízení apod.), zajišťování jednání včetně přípravy podkladů, organizace času ředitele, zajišťování chodu kanceláře ředitele (zajišťování nákupů apod.), řízení, koordinace a kontrola procesů firmy, včetně nastavování těchto procesů v počátcích, zastupování ředitele, práce na marketingu firmy (zpracování dat, příprava podkladů, spolupráce na tvorbě strategií), delegování úkolů.
Požadavky: min. SŠ vzdělání, práce na PC (rychlé psaní všemi deseti, perfektní znalost Microsoft Office - excel a word), schopnost rychle vnímat a učit se, spolehlivost, “oddanost”, smysl pro preciznost a odpovědnost, znalost marketingu a reklamy, chuť řídit kolektiv, komunikační dovednosti, výhodou zkušenosti s tvorbou webu, prací na instagramu, facebooku, ŘP sk. B
práce na HPP, dobré finanční ohodnocení: základ 25-28.000,- + prémie za dobře odvedenou práci+ odměny, služební mobil, notebook, zajímavá práce v prosperující firmě, práce v klimatizovaném prostředí, pitný režim, léky k dispozici v kanceláři, parkování zdarma v místě práce, společenské akce, možnost seberealizace, rozvoje a kariérního postupu
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>NástupNástup: | 01.03.2019 - |
Mzda: | 25 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Hustopeče |