Informace o pracovním místě
Provozujeme e-shop a kamennou prodejnu s elektronikou a výpočetní technikou. Aktuálně hledáme kolegu na pozici administrativního pracovníka/ce. Pojďte do toho s námi.
Jak vypadá váš den
Máte na starost správu produktů (cenotvorba, produktové popisy, obrázky).
Komunikujete s dodavateli a zákazníky (i v anglickém jazyce).
Pracujete s informačním systémem.
Spolupracujete s obchodním týmem.
Případná výpomoc na skladě (příjem a výdej zboží, fakturace, balení) popřípadě příjem a výdej reklamací, testování závad.
Máte základní přehled v IT a umíte pracovat na počítači.
Anglický jazyk (dokážete napsat email).
Nemusíte mít kondičku olympionika, ale zvládnete fyzickou práci (občasná výpomoc na skladě).
Jste zodpovědní a spolehliví. Co řeknete, to platí. Dokážete se domluvit.
Máte aktivní a pozitivní přístup. Chcete se občas naučit i něco nového.
SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou.
Když je potřeba, zvládnete zabrat.
Platové ohodnocení: 32000 - 35000 Kč
Zajímavou práci - kontakt jak s kolegy, tak zákazníky a partnery.
Pracovní doba je pondělí do pátku, 8 - 17 hodin. Žádné směny a víkendy.
Příjemné prostředí. Sídlíme v nových pěkných prostorách.
Práci i pro absolventy bez praxe - šikovní lidé si zaslouží dostat možnost.
Po ruce budete mít kolegy, kteří jsou přátelští a rádi pomohou.
Benefit ve formě stravenek.
Dostanete smlouvu na HPP. Budeme rádi, když u nás zůstanete.
pracoviště: | Stěžerská 882, Hradec Králové |
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | 32 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | AB COM CZECH, s.r.o |
Zadavatel: | Valérie Lonerová |
Lokalita: | Hradec Králové |
![]() |