Informace o pracovním místě
Hledáme uchazeče na pozici Facility manažera se zaměřením na organizaci a provádění vnitřních a venkovních úklidů.
Co bude vaším úkolem:
- zabezpečení provozů objektů v daném regionu
- komunikace se zákazníky v daném regionu
- zajišťování úklidových služeb objektů, venkovních úklidů, údržba zeleně
- organizace práce zaměstnanců společnosti a jejich kontrola
- komunikace s dílčími odděleními společnosti
- uzavírání pracovněprávních vztahů se zaměstnanci
- reporting a vedení dokumentace k zakázkám
Jste aktivní, optimistická osobnost, která umí motivovat sebe i ostatní? Umíte vést tým a dokážete přijmout odpovědnost za provádění úklidových a dalších podpůrných činností? Máte manažerské dovednosti v oblasti Facility managementu? Pošlete nám životopis na email.
- středoškolské vzdělání - maturitní zkouška
- řidičský průkaz sk.B
- praxe v oboru facility management
- praxe ve vedení týmu
- obchodní a manažerské dovednosti
- schopnost iniciovat změny, určit priority a dotahovat věci do konce
- znalost pracovněprávní problematiky a BOZP
- zázemí stabilního zaměstnance, práce na plný úvazek
- otevřenou a přátelskou firemní kulturu prosperující společnosti
- motivující finanční ohodnocení složené z fixní a bonusové složky
- firemní automobil, mobil, notebook
- 20 dnů dovolené, flexibilní pracovní dobu
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Hradec Králové |