Informace o pracovním místě
- Mezi hlavní pracovní náplň patří organizace dopravy.
- Budete hodně času své pracovní doby komunikovat s našimi řidiči i externími přepravci.
- Tato pozice řeší mnoho administrativy, je třeba se jí nebát – je důležité mít v pořádku veškeré podklady a dokumentaci.
- Mezi hlavní cíle této pozice také patří udržování optimálních zásob dřeva.
- Často budete reagovat na změny, řešit nejasnosti a další problémy, které mohou nastat.
- Komunikace probíhá výhradně v českém jazyku.
- Jedná se o novou pozici a pracovní doba je pevná od 7:00 do 15:30. Víkendy jsou samozřejmě volné.
- Pokročilé znalosti Excelu a MS Wordu – vytvoření kontingenční tabulky je samozřejmostí.
- Výborné komunikační dovednosti - velice vhodná je asertivní komunikace, protože - ne vždy budou se vším vaší kolegové a kolegyně souhlasit.
- Spolehlivost, uvítáme selský rozum a logické uvažování.
- Pracovní smlouvu a HPP
- Společnost je na trhu od roku 1992. Když Vám práce půjde, nemusíte se o práci se bát.
- Přátelský kolektiv
- Stravenky
Benefitní kartu na sport, kulturu zdraví i další
Mzda: | 20 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Hodonín |