Informace o pracovním místě
Hledáte samostatnou pozici v HR, v rámci které byste měli možnost se dále se rozvíjet? Nyní máte příležitost! Hledáme kolegu/kolegyni na nově otevřenou pozici HR Asistenta/Asistentky personálního oddělení úspěšné švýcarské společnosti ve Frýdku-Místku s nástupem možným ihned. Pozice je vhodná i pro juniory. Neváhejte a zašlete Váš životopis! Náplň práce:
- zodpovědnost za evidenci pracovních poměrů, DPP, DPČ
- evidence nástupů, výstupů, organizace školení, lékařských prohlídek, zákonná hlášení státním institucím
- podpora při zpracování mzdové uzávěrky (kontrola docházky, zpracování dat jako podklad pro výpočet mezd)
- správa reportingu
Váš profil:
- praxi v oblasti personalistiky alespoň 1 roky
- AJ - B1 (pasivní využití - např.: překlad emailu, tvorba tabulky v AJ)
- zkušenosti se mzdovým účetnictvím velkou výhodou
- běžné používání PC - MS Office (zejména Excel)
- dobrou znalost Zákoníku práce a související legislativy
Za to vše Vám nabídneme:
- zaměstnání v prosperující mezinárodní firmě
- mzdu odpovídající dosaženým výsledkům
- flexibilní pracovní doba
- zajímavou náplň práce
- profesní i osobní růst
- benefity (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, Multisportkarta)
- nástup možný ihned
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Frýdek-Místek |