Informace o pracovním místě
Potřebujeme někoho pro efektivní a profesionální příjem a řešení požadavků a incidentů uživatelů (přes telefon nebo webové rozhraní), které bude nutné zdokumentovat a kategorizovat do systému ServiceNow. Budete první osobou pro zaměstnance ve všech záležitostech souvisejících s IT a komunikovat s ostatními Service Desk a členy IT týmu z jiných míst.
• SŠ/VŠ a všeobecné znalosti IT technologií
• obdobná praxe výhodou
• znalost Windows 10 a 11, Microsoft (včetně Office a Exchange)
• znalost sítí vč. TCP/IP, technologie vzdáleného přístupu (VPN), technologie LAN a WAN
• pokročilou znalost anglického jazyka (její využití na denní bázi)
• znalost německého jazyka výhodou
• komunikativnost, orientaci na zákazníka, organizační schopnosti
• odpovídající mzdové ohodnocení
• stravenky
• 25 dní dovolené
• příspěvek na dopravu
• příspěvek na penzijní a životní pojištění
• notebook, občasná práce z domova
• firemní akce
• vzdělávací kurzy a školení
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Angličtina - Pokročilý |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Chomutov |