Informace o pracovním místě
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici ředník/úřednice odboru finančního (pracovní poměr na dobu neurčitou).
Druh práce: pracovník/ce úseku ekonomiky odboru finančního - správce/kyně rozpočtu města
Platová třída: 9 - 10 (dle dosaženého vzdělání a praxe)
Místo výkonu práce: Cheb
Termín nástupu: 01.07.2023 nebo dle dohody
Pracovní poměr na dobu neučitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- ukončené středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání ekonomického nebo obdobného zaměření
- znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
- znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném znění
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
- uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- dobré komunikační schopnosti, asertivita.
Výhodou:
- praxe v oblasti účetnictví obcí
- znalost informačního systému GINIS
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.
Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 dnů)
- po zapracování možnost přiznání osobního příplatku
- odborné vedení v adaptačním procesu.
Lhůta pro podání přihlášek: do 19.06.2023 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14,
350 20 Cheb.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Ladislavy Holcové,
tel., e-mail: nebo u Ing. Marie Bílkové, tel., e mail:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Výběrové řízení proběhne dne 21.06.2023 v budově Městského úřadu náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb, zasedací místnost číslo 5.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 01.07.2023 - |
Mzda: | 25 000 - 38 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 4408058 Vloženo: 31.05.2023