Informace o pracovním místě
Mezinárodní společnost sídlící v Českých Budějovicích přijme do svého týmu organizačně zdatného Asistenta nebo Asistentku Back Office k zajištění potřebných administrativních činností spojených s vedením kanceláří. - Vyřizování administrativy (emaily, pošta, dokumentace)
- Objednávání kancelářských potřeb
- Zajištění ubytování a dopravy pro management a klienty
- Externí komunikace s dodavateli služeb
- Obsluha a správa kancelářských přístrojů
- Zajištění dalších požadavků týkajících se správy kanceláře
- VŠ vzdělání
- Angličtinu na velmi dobré úrovni k dennímu využití slovem i písmem
- Praxi na pozici administrativního charakteru (back office, asistentka)
- Organizační a komunikační schopnosti, pečlivost
- Znalost MS Office, SAP výhodou
- Příležitost být součástí společnosti mezinárodního formátu
- Moderní kanceláře a podporující přátelský kolektiv
- Finanční ohodnocení odpovídající pracovní pozici
- Zaškolení
- Stravenky ve výši 110 Kč
- Příspěvek na dopravu
- 5 týdnů dovolené s 50% příplatkem
- Flexibilní pracovní dobu
- Jazykové kurzy
- 2 sick days / rok
- Zajištěné parkovací místo
V případě zájmu prosím o zaslání životopisu v českém i anglickém jazyce.
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | České Budějovice |