Informace o pracovním místě
Administrace smluv a kontrola jejich plnění (objednávky, fakturace, apod.)
Zajišťování administrativní agendy a vedení evidence úkolů organizačního útvaru a sledování termínů jejich plnění - organizování porad, návštěv
Komunikace se smluvními partnery, příprava podkladů pro jednání s partnery
Obsluha zákaznických dotazů
Plnění operativních úkolů a reportingu oddělení
VŠ/SŠ vzdělání
AJ středně pokročilá
Systematické vedení agendy, ochota učit se nové věci, administrativní zručnost, uživatelská znalost PC, příjemné vystupování, týmový duch
Praxe výhodou
Flexibilita, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, organizační schopnosti
Dlouhodobá práce na hlavní pracovní poměr
Zázemí stabilní společnosti
Odpovídající finanční ohodnocení
Zajímavé benefity
NástupNástup: | 16.01.2017 |
Mzda: | 19000 - 22000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | České Budějovice |