Informace o pracovním místě
Jsme AdBros. Společně s klienty realizujeme jejich představy v digitálním světě – efektivně, srozumitelně a s dlouhodobou péčí.
Hledáme novou kolegyni/nového kolegu na pozici Customer Care Specialist, která/ý bude vyřizovat telefonické a e-mailové požadavky účastníků věrnostního programu (nejedná se o aktivní navolávání lidí za účelem prodeje). Bude také komunikovat s týmem (kolegové na podobné pozici, nadřízený).
Radost ze života
Znalost práce s PC (e-mailový klient, MS Office, uživatelské programy)
Příjemnou a laskavou komunikaci
Samostatnost a spolehlivost
Schopnost práce v týmu
Znalost českého a/nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčí
Pokročilou znalost AJ (výhodou)
Tým šedesáti fajn mladých lidí, kteří spolu rádi pracují. Prostředí, které silně vychází z firemních hodnot a rozvíjení přirozených talentů člověka. Zajímavou práci s možností dalšího osobnostního i profesního rozvoje. Neomezenou dovolenou. Stravenky a multisportka jsou příjemným bonusem navíc.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 23 000 - 28 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 2 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |