Informace o pracovním místě
• aktivní komunikace s příchozím zákazníkem
• poskytování informací o pobočce a o portfoliu služeb nabízených
na pobočce
• poskytování informací o funkcionalitách vyvolávacího systému a asistence při výběru vhodné služby
• proklientsky a koordinované řešení přesunu zákazníků na obchodní místa se službami k další akviziční činnosti
• obchodní tipování zákazníků na obchodní místa se službami k další akviziční činnosti
• proklientsky a koordinované řešení přesunu nespokojených zákazníků na pracoviště řešící reklamace a přijímající stížnosti
• udržování haly pro veřejnost v předepsané vizibilitě, čistotě a dle marketingových pravidel
• podávání podnětů manažerovi oblastní pošty ke změně organizace práce na pobočce
• předávání informací zákazníkům o novinkách a produktech (marketingové kampaně)
• zjišťování zákaznické spokojenosti a sběr dat o zákaznické spokojenosti
• schopnost komunikovat
• příjemné vystupování
• vysokou míru empatie a trpělivosti
• profesionální vystupování vůči našim klientům
• minimálně maturitní vysvědčení a znalost práce na počítači
• jako výhodu vnímáme znalost bankovního a pojišťovacího prostředí / obchodní dovednosti
• práce na HPP, pracovní úvazek 40 hod./týdně
• široké zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na dětské tábory, zvýhodněné bankovní / pojišťovací produkty, poukázky na volnočasové aktivity - MultiSport, firemní a vzdělávací akce a další zaměstnanecké benefity)
NástupNástup: | 01.06.2022 - |
Mzda: | 27000 - 28000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |