Informace o pracovním místě
Přijmeme pracovnici/pracovníka administrativy a odbytu do vzorkové prodejny e-shopu s ergonomickými židlemi a s dalším nábytkem. Showroom se nachází v klidné části Brna (Medlánky) s dobrou dostupností MHD. Jsme e-shop s dlouholetými zkušenostmi, který klade velký důraz na prozákaznický přístup. Náš tým je velmi malý a přátelský. Rozhodně se tedy nebudete cítit anonymně a ve stresu. Místo je vyhrazeno pro OZP!
Co bude náplní Vaší práce?
- komunikace se zákazníky a dodavateli - telefonicky, e-mailem, osobně
- vyřizování reklamací a objednávek
- zákaznická podpora
- běžná administrativa
Co by Vám nemělo chybět?
- komunikativnost
- znalost MS Office (Outlook, Excel, Word)
- schopnost učit se
- pečlivost a spolehlivost
- status OZP (1. - 3. stupeň) podmínkou!
- obrovskou výhodou budou Vaše zkušenosti s ekonomickými programy typu Helios, Pohoda, Abra apod. i s prací v Back office!
- přidat se k nám ideálně ihned
Co nabízíme?
- především korektní přátelské jednání a možnost "domluvit se téměř na všem"
- velmi malý přátelský tým
- pružnou pracovní dobu
- částečně práci na home office
- sleva na produkty
- preferujeme dlouhodobou spolupráci
- teplé nápoje na pracovišti
- služební PC
- zaškolení
- prostor k Vašim návrhům, které vždy uvítáme!
- částečný nebo plný úvazek (dle dohody)
- mzda dle úvazku
- nástup ihned
- uplatnění pro OZP
V případě zájmu nás kontaktujte POUZE emailem, ke kterému přiložte svůj životopis.
Mzda: | 23 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |