Informace o pracovním místě
Jsi zvídavý, rád řešíš problémy, nebojíš se komunikovat se zákazníkem v německém jazyce?
Co takhle pracovat v týmu skvělých lidí, v mezinárodní firmě nabízející zajímavé benefity?
Jdeš do toho?
Super, tak pokračuj ve čtení....
Co bude náplní tvojí práce:
- zajišťování technické podpory B2B/B2C zákazníkům za použití efektivní komunikace
- zodpovídání dotazů a řešení problémů přes telefon, email a chat
- analýza a oprava vzniklých problémů na výrobku
- plné zdokumentování interakcí se zákazníky
- spolupráce s kolegy při řešení složitých problémů
- pokročilou znalost ANGLIČTINY (min B2 level) a NĚMČINY (C1 level), verbální i písemnou
- zkušenost na podobné pozici v technickém prostředí nebo zákaznickém servisu
- orientace na zákazníka a schopnost efektivně řešit problémy
- dobré komunikační dovednosti a profesionální pracovní chování
- středně pokročilé dovednosti v aplikacích Microsoft, jako jsou Word, Excel a Outlook
- motivační platové ohodnocení a bonusy
- možnost kariérního postupu a růstu
- 5 týdnů dovolené + 5 sick days
- jazykové kurzy zdarma
- Multisport karta
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- příspěvek na stravování v naší kantýně
V případě zájmu nás kontaktujte přes tlačítko odpovědět :)
Mzda: | 32 000 - 36 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |