Informace o pracovním místě
SKOČ S NÁMI DO PRAXE A PŘIDEJ SE K TÝMU SPECIALISTŮ NA ZÁKAZNICKÉ LINCE VODAFONE !
Maturitu máš a přemýšlíš, co dál?
Co takhle naučit se něco, co se bude hodit do života i pro tvou budoucí kariéru?
Praxi u nás nepotřebuješ, naučíme tě…
• Profesionálně komunikovat se zákazníky (naučíš se jednat s různými typy lidí)
• Umět si vždy poradit
• Prodávat služby a smysluplně argumentovat
• Pracovat v informačních systémech (těm se dneska nevyhneš téměř nikde)
K tomu ještě získáš přehled v oblasti mobilních technologií a budeš vědět o každé novince.
JAKÝ JE NÁŠ BĚŽNÝ DEN?
• Naším hlavním úkolem je kvalitně komunikovat se zákazníky a efektivně řešit jejich požadavky.
• Prodáváme nové služby a upravujeme ty současné.
• Zároveň pracujeme na počítači, vyhledáváme informace a zadáváme data do interních systémů.
• Smysluplnou práci (budeš pomáhat zákazníkům, když si neví rady a starat se o jejich služby)
• Komplexní zaškolení a maximální podporu kolegů i nadřízených
• Pravidelnou zpětnou vazbu, možnost na sobě pracovat a neustále se zlepšovat
• Možnost pracovat flexibilně (nabízíme zkrácené úvazky a možnost pracovat po zaučení z domova)
• Skvělou partu lidí, kteří se umí bavit, soutěže pro zaměstnance a pravidelné firemní akce
• Fixní mzdu a k tomu pořádné měsíční odměny
• Mobilní tarif včetně balíku dat za pár korun, pevný internet a TV za super cenu a další zvýhodněné služby i pro tvé blízké
• Stravenkovou kartu až přijde hlad, Multisportkartu pro zlepšení kondice
• Odměnu 15 000 Kč za nového člena týmu
Mzda: | 18 000 - 40 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 5 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Brno |