Informace o pracovním místě
Náplň práce:
- budete mít na starost portfolio klientů, o které se budete starat a rozvíjet s nimi vztahy a obchody
- týdně budete jezdit na 16 schůzek
- zaškolení bude probíhat dva týdny v Holandsku a po dobu zkušební doby budete mít k dispozici account managera, který vás plně na danou pozici zaškolí, bude s vámi jezdit na schůzky
Koho hledáme:
- hledáme člověka, který bude osobností, nemusí mýt zkušenosti z logistiky, je nám jedno jaký produkt prodával, ale musí být zaměřený na klienta, chtít s ním rozvíjet a navazovat vztahy
- člověka, který se umí prodat
- člověka, který má výborné prezentační dovednosti
- člověka, který má výborné i komunikační dovednosti
- člověka ochotného pracovat na plném homeofficu s dojížděním do kanceláře jednou za týden
- člověka, který musí mít AJ na středně pokročilé úrovni, kvůli navazováním mezinárodních vztahů s klienty
Jak Vás za to odměníme:
- práci na plný Homeoffice
- 25 dní dovolené, sickdays
- služební auto i soukromým účelům
- stravenky
- kvartální bonusy a bonusy z new sales obchodu
- po zkušební době možnost vlastního výběru služebního auta
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Min. vzdělání: | Základní |
Lokalita: | Brno |