Informace o pracovním místě
Přijmeme administrativního pracovníka na pozici správce majetku a autoprovozu
Požadujeme praxi v administrativě 5 let, VELMI dobrou znalost Excelu (výpočty, filtry, třídění, dph, procenta, propojování buněk a listů...), řidičský průkaz sk. B, SŠ vzdělání. Výhodou je praxe na obdobné pozici.
Náplní práce je evidence, zápis, třídění, vyřazování majetku společnosti, dohledávání a inventura majetku, evidence a předávání majetku (noteboky, telefony, vozidla atp.) mezi stávajícími zaměstnanci či novými zaměstnanci. Objednávání a řešení reklamací telefonů, notebooků a dalších.
V autoprovozu budete řešit autonehody a s tím spojenou dokumentaci a postupy řešení, evidence termínů STK, přezouvání, servisy vozidel, evidence a výpočet nákladů na tankování (CCS) a jiné spojené úkony s autoprovozem.
Práce je na HPP, možnost zkráceného úvazku pro osobu s invalidním důchodem.
Nástup během října 2019.
Nástupní plat 18 000 Kč, služební telefon.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | OZP |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 3419191 Vloženo: 22.08.2019
Nedělej zagorku a sdílej kámošům...