Informace o pracovním místě
Chceš nastartovat kariéru a získat praxi v administrativě? Můžeš to s námi zkusit v kanceláři, kde využiješ angličtinu, seznámíš se se SAPem a přiučíš se novým věcem, které se ti budou v profesním životě rozhodně hodit!
Tvojí náplní práce by byla komunikace s klienty verbální i písemná, občas také v angličtině, zadávání dat do SAPu a administrativní výpomoc s chodem kanceláře výrobní firmy.
Tak neváhej a pošli nám svůj životopis, my se ti během pár dní ozveme, jak to vypadá!
- angličtina na komunikativní úrovni
- uživatelská znalost balíčku Microsoft office
- znalost SAPu VÝHODOU, nikoli podmínkou
- min. VŠ vzdělání
- spolehlivost (to není klišé, potřebujeme někoho, kdo to za týden nevzdá ;) )
- mzda 25 000 Kč/měsíc
- stravenky v hodnotě 60 Kč plně hrazené zaměstnavatelem
- pružná pracovní doba (6 - 8,5 hodin denně, příchod a odchod na domluvě)
- zaučení samozřejmostí
Mzda: | 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 20 a více |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |