Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta, velkou mezinárodní společnost v Brně, hledáme pracovníky na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA s využitím anglického jazyka.
Hledáme kandidáty s možností nástupu ideálně ihned. Pracovní smlouva je uzavřena na 6 měsíců s následnou možností prodloužení.
Tato nabídka je vhodná i pro absolventy.
Pracovní doba:
jedná se o support zákazníka v modelu 24/7 -> primárně bude pracovní doba během dne, neb se jedná o support evropského zákazníka. Zhruba však 1x6 týdnů budete mít i týden, kdy budou noční směny a občasné víkendy.
Délka směny je 8 hod.
VAŠE NÁPLŇ PRÁCE
- zadávání dat do systému
- komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů)
- související administrativa
- velmi dobrá znalost AJ -> komunikace v AJ s kolegy i zákazníky, využití psané AJ
- min. SŠ vzdělání (výhodou ekonomický směr)
- znalost práce na PC
- čistý trestní rejstřík
- vítáme předchozí zkušenosti v administrativě, ale nejsou podmínkou
- mzda 25000 Kč/měsíc
- příplatky za práci o víkendu a v noci dle ZP
- docházkový bonus
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- firemní akce
- práce v mezinárodní firmě
- příjemné moderní pracovní prostředí
- možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Vaše CV v anglickém jazyce.
Děkuji a těším se na spolupráci :-)
Michaela Špačková, Randstad
Mzda: | 25 000 - 27 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 10 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |