Informace o pracovním místě
Jedná s o zpracování administrativy v rámci personálních činností. Pomocné práce při vytváření pracovně - právních dokumentů. Zpracování docházky zaměstnanců, práce s datovými schránkami. Zakládání dokumentů do osobních složek zaměstnanců. Pomocné práce při zpracování mezd klientů - evidence absence zaměstnanců, přihlášek a odhlášek zaměstnanců.
Požadujeme pečlivost.
Jedná se o práci v chráněné dílně v sídle firmy.
Způsob kontaktu: telefonicky (8.00-18.00 hod.) nebo e-mailem.
NástupNástup: | 01.05.2023 - |
Mzda: | 9 900 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Vyučen |
Lokalita: | Bohumín |
ID inzerátu: 4394737 Vloženo: 12.05.2023