Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta, zahraniční výrobní společnost se sídlem v okrese Plzeň-jih, hledáme vhodného kandidáta.
- komunikace se zákazníky
- zodpovědnost za přijetí poptávky a průběh obchodního případu
- zpracování objednávek, zakládání zakázek v SAP
- fakturace zakázek
- řešení případných stížností / reklamací ze strany zákazníka s oddělením kvality
- sledování dodacích termínů a včasného doručení potvrzení objednávky k zákazníkovi
- reporting dle požadavků nadřízeného
- SŠ, VŠ vzdělání
- zkušenost v obchodním oddělení nebo zákaznickém servisu velkou výhodou
- AJ na komunikativní úrovni podmínkou (min. B2), znalost dalšího jazyka velkou výhodou (NJ, FJ)
- pečlivost, svědomitost, samostatnost, komunikativnost
- znalost MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- znalost systému SAP výhodou
- perspektivní zaměstnání ve stabilní zahraniční společnosti
- odborné a jazykové kurzy
- vánoční prémie (50 % z platu)
- dotované závodní stravování ve firemní kantýně
- doprava zdarma firemním mikrobusem
- každoroční nárůst mezd
- mnoho dalších zaměstnaneckých výhod
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úroveň jazyku: | Angličtina - Pokročilý |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Blovice |