Informace o pracovním místě
Uchazeč/ka musí mít sníženou pracovní schopnost - držitel částečného invalidního důchodu! Přijmeme do trvalého zkráceného pracovního poměru na dobu neurčitou pracovnici/íka do obchodním provozu. Jedná se o administrativní práce (vystavení faktur a příjemek, vyřizování vratek a reklamací, emailová a telefonní komunikace se zákazníky), vyřizování osobního převzetí zboží na prodejně. Požadujeme znalost práce s PC, komunikativnost, pečlivost, samostatnost. Zkrácená pracovní doba 25 hodin týdně, 5 hodin denně + přestávka. Pracovní doba: úterý od 11:30-17:00, pondělí, středa, čtvrtek od 9:00-14:30, pátek od 10:00-15:30. Nebo dle domluvy. Hrubá mzda 13 300 – 14 450 Kč. Možnost i úvazku 27,5 hodin týdně (mzda 14 750 – 16 015 Kč) nebo naopak 20 hodin týdně (mzda 10 700 Kč - 11 620 Kč). Nástup možný ihned nebo dle dohody. Životopisy a info na email: nebo tel.: – Černá Hora. Preferujeme emailem zaslané životopisy.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | 01.06.2023 - |
Mzda: | 10 700 - 14 450 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
ID inzerátu: 4395121 Vloženo: 12.05.2023
Nedělej zagorku a sdílej kámošům...