Rozhovor s brigádnicí Renatou Uzunovou z Quality Brands.


1. Proč jsi vlastně začala pracovat v call centru? A proč zrovna Quality Brands?

Po dlouhé době jsem potkala spolužačku, která v QB pracuje, zrovna mi končila MD a tak jsem to zkusila.

2. Má Quality Brands něco, co ostatní call centra ne? V čem je lepší?

Nevím, je to moje první call centrum, neměla jsem zatím důvod měnit. 

3. Jaké má práce v call centru výhody oproti jiným brigádám?

Volné plánování pracovních směn a hlavně si sama ovlivňuji, kolik peněz si vydělám. 

4. Brigády v call centru patří k tém méně oblíbeným. Je fakt složitá nebo jsou to jen řeči?

A která práce, ve které se dají vydělat peníze není složitá? :) Záleží na tom, jak moc chceš pracovat. Není ale složitější, než ostatní. 

5. Dá se do call centra jít i se svými kamarády a pracovat v partě?

Určitě to jde, ale i tady si najdeš kamarády, pokud přijdeš sám/sama.

6. Jaký je tu kolektiv? Scházíte se i mimo práci?

Scházíme se velmi často. 

7. Co se ti tu nejvíce líbí?

To, že mám možnost se neustále posunovat dál, rozvíjet se a učit se nové věci. To Tě vlastně čeká po celou dobu práce v CC. 

8. Jak dlouho tady pracuješ a kolik si asi vyděláš za hodinu?

Teď to budou dva roky a vydělám si 120–150 Kč/hod. čistého, ale nebylo to tak od začátku :). 

9. Je tady hodně informací, které je potřeba se naučit?

Je jich dost a jak sem již říkala, učíš se neustále něco nového, ale je to učení takovou hravou formou, rozhodně nedostaneš domů papíry, které se učíš nazpaměť. 

10. Dá se kombinovat brigáda v call centru se studiem? Vychází vedení vstříc?

Bez problémů, zvládám i školu a kolegové pracují i při střední škole. 

11. Co ti vše dala brigáda v Quality Brands kromě vydělaných peněz?

Nové přátelé, zkušenosti v komunikaci. 

12. Co by si vzkázala ostatním, kteří přemýšlí o brigádě v call centru?

Pojďte to zkusit, ani já jsem tomu nevěřila...., teď bych neměnila!