1. Proč jsi vlastně začala pracovat v call centru? A proč zrovna Quality Brands?
Po dlouhé době jsem potkala spolužačku, která v QB pracuje, zrovna mi končila MD a tak jsem to zkusila.
2. Má Quality Brands něco, co ostatní call centra ne? V čem je lepší?
Nevím, je to moje první call centrum, neměla jsem zatím důvod měnit.
3. Jaké má práce v call centru výhody oproti jiným brigádám?
Volné plánování pracovních směn a hlavně si sama ovlivňuji, kolik peněz si vydělám.
4. Brigády v call centru patří k tém méně oblíbeným. Je fakt složitá nebo jsou to jen řeči?
A která práce, ve které se dají vydělat peníze není složitá? :) Záleží na tom, jak moc chceš pracovat. Není ale složitější, než ostatní.
5. Dá se do call centra jít i se svými kamarády a pracovat v partě?
Určitě to jde, ale i tady si najdeš kamarády, pokud přijdeš sám/sama.
6. Jaký je tu kolektiv? Scházíte se i mimo práci?
Scházíme se velmi často.
7. Co se ti tu nejvíce líbí?
To, že mám možnost se neustále posunovat dál, rozvíjet se a učit se nové věci. To Tě vlastně čeká po celou dobu práce v CC.
8. Jak dlouho tady pracuješ a kolik si asi vyděláš za hodinu?
Teď to budou dva roky a vydělám si 120–150 Kč/hod. čistého, ale nebylo to tak od začátku :).
9. Je tady hodně informací, které je potřeba se naučit?
Je jich dost a jak sem již říkala, učíš se neustále něco nového, ale je to učení takovou hravou formou, rozhodně nedostaneš domů papíry, které se učíš nazpaměť.
10. Dá se kombinovat brigáda v call centru se studiem? Vychází vedení vstříc?
Bez problémů, zvládám i školu a kolegové pracují i při střední škole.
11. Co ti vše dala brigáda v Quality Brands kromě vydělaných peněz?
Nové přátelé, zkušenosti v komunikaci.
12. Co by si vzkázala ostatním, kteří přemýšlí o brigádě v call centru?
Pojďte to zkusit, ani já jsem tomu nevěřila...., teď bych neměnila!
Co tě zaujalo? Napiš komentář...