Jak velký náborový příspěvek můžete získat, můžete pracovat s kamarádem a kdy uslyšíte frázi "Opravíme i vaše lokte"? Personalistka Iva Maarová vás provede zatím alespoň prostřednictvím odpovědí a v budoucnu i osobně po přátelském call centru MediaCall.


Dobrý den, Ivo, vy pracujete jako personalistka v Mediacall, v čem spočívá vaše práce? Jak vypadá váš běžný den?

V MediaCall mám na starosti hlavně nábory nových kolegů do naší velké operátorské rodiny. Denně jsem tedy v kontaktu s projektovými vedoucími ohledně volných pracovních míst v našich týmech, vymýšlím a realizuji náborové kampaně, oslovuji vybrané uchazeče, vítám je na osobních pohovorech, provádím je firmou a zajišťuji nástupní termíny tak, aby vyhovovaly jak nováčkovi, tak našim supervizorům, kteří jej individuálně školí.

Proč si brigádníci vybírají zrovna MediaCall? Co nabízí oproti jiným call centrům?

Brigádníci hledají zejména flexibilní pracovní dobu a slušný výdělek. MediaCall tyto požadavky perfektně naplňuje plus dáváme navrch velký posun v seberozvoji – komunikační, prezentační a obchodní dovednosti, osobnostní rozvoj, podpora týmového i individuálního růstu. Víme, že v našem call centru je kromě práce taky sranda, pohodová atmosféra a přátelský přístup, o čemž vás přesvědčím hned při první návštěvě.

Pro koho je tato brigáda nejvhodnější? Máte zaměstnance na HPP i brigádníky?

Nejvíce si díky flexibilitě pracovní doby pochvalují brigádničení u nás studenti vysokých škol a maminky, ale náš tým tvoří i zaměstnanci na HPP, kterým navíc vyhovuje možnost plného, zkráceného či polovičního úvazku. Složením jsme tu mix – muži i ženy, od mladých dvacetiletých až po zkušené operátory ve věku přes 55 let .

Existuje u vás kariérní postup? Pokud nastoupím jako brigádník, můžu se stát supervizorem?

Samozřejmě existuje, a to hned na dvou různých úrovních. Buď je možné se „klasicky“ vypracovat na supervizora či projektového vedoucího v rámci naší společnosti, nebo je možné získávat zkušenosti na finančních projektech a otevřít si tím cestu na vyšší pozice u našich partnerských bank a pojišťoven.

Proč je  brigáda v call centru považovaná za důležitou praxi pro budoucí zaměstnavatele?

Být dobrým telefonním operátorem znamená být dobrým obchodníkem, prezentátorem, ale také naslouchačem a tak trochu psychologem. Komunikace je zásadní dovedností v mnoha zaměstnáních a zde ji člověk vypiluje na maximum. K tomu umí prezentovat, prodávat, naslouchat, reagovat na dotazy, námitky či požadavky a asertivně se prosadit. Uchazeče o zaměstnání, který má v životopisu brigádu v call centru, si personalista obvykle představí jako komunikativního, odolného a empatického s dobrou prezentační a prodejní orientací.

Může se kdokoliv naučit práci MediaCall, anebo jsou potřeba nějaké speciální vlastnosti?

Kdokoli, kdo se nebojí zvednout telefon. Nováčky všechno naučíme, vysvětlíme a zaškolíme. Než půjdou do „ostrého“ provozu, tak si projdou ještě náslechovými a zkušebními hovory, takže se opravdu není čeho bát. Komunikativní člověk s běžnou úrovní počítačových znalostí práci u nás bez problémů zvládne; pokud má navíc maturitu, případně zkušenosti s telefonováním, může se dostat i k velmi zajímavým projektům s nadstandardním ohodnocením.

Kolik si u vás brigádník může vydělat a jaké jiné bonusy a výhody může získat? Pořádáte třeba i nějaké soutěže?

Soutěže u nás probíhají neustále a jsou součástí motivace – jak individuální, tak týmové. Co se týče mzdy, brigádníci mají u nás stejné podmínky jako zaměstnanci. Stejná práce = stejná mzda. Ta je tvořena fixní a výkonnostní složkou, která nemá strop, takže výdělek není nijak omezen. Plus fixní mzda v průběhu času roste a také dáváme brigádníkům náborový příspěvek ve výši 6 000 Kč..

Můžou pracovat na jedné směně kamarádi, kteří nastoupili spolu? Vycházíte vstříc různým časovým požadavkům brigádníků?

No samozřejmě! Dokonce tu máme program „Friends“, ve kterém vyplácíme nemalou finanční odměnu za nového kolegu – kamaráda.

Pořádáte i nějaké večírky a teambuildingy? Jaká je u vás atmosféra, potkávají se zaměstnanci například i po práci na pivo?

Večírky, teambuldingové aktivity, speciální tematické dny, firemní snídaně, akce s dětmi, sportovní akce, … Máme toho tolik, že je nejlepší se zastavit, nechat se tu provést a všechno si nechat představit. Nebo alespoň mrkněte na náš facebook.

Děláte i pasivní telemarketing (lidi volají vám) anebo jen aktivní (vy voláte lidem)?

Umíme obojí :-)

Na jaké pozici jste nastoupila vy, byla jste také operátor anebo jste přišla rovnou na personální oddělení?

Nastoupila jsem rovnou do pozice personalisty, s operátory jsem ale v denním kontaktu a mám mezi nimi i nemálo kamarádů.

Máte v zásobě nějakou zajímavou nebo vtipnou historku :-)?

Tak těch tady máme fůru a operátoři se často chlubí novými – od situací, kdy se dovoláte pánovi, který vám sdělí, že zrovna sedí na záchodě, přes úsměvné přeřeky typu „Opravíme vám i vaše lokte (kotle)“ až po pecky typu „jednoduché slintání (sjednání)“, kdy se opravdu téměř válíme po zemi a rádi si je připomínáme.

Pokud budu mít zájem o brigádu nebo práci u vás, jak se k vám můžu přihlásit :-)?

Ozvěte se nám přes tlačítko ODPOVĚDĚT na jakémkoliv inzerátu anebo si otevřete náš telefon a rovnou nám brnkněte :-)