Informace o pracovním místě
Jde především o pracovně asistenční služby, které umožní zaměstnancům se zdravotním postižením lépe vykonávat práci a zlepší pracovní pohodu a vykompenzují specifické potřeby OZP zaměstnanců.
Vaše práce bude pestrá, od zaškolování nováčků, včetně praktických ukázek prací, pomoc se začleňováním do týmu, zvládání komunikace se zákazníky, využívání komepenzačních pomůcek a mnoho dalšího, komunikace se zákazníky na jednotlivých pracovištích.
Většinu času strávíte v terénu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Ideální pozice pro studenty a absolventy sociálních škol, ale není nutnou podmínkou. Rozhodně byste měli mít určité povědomí nebo ještě lépe zkušenosti se specifiky komunikace s lidmi se smyslovými a psychickými hendikepy.
Kromě toho je nutná vášeň pro čistotu a uklizený dům či byt, budete se totiž věnovat našim uklízečkám.
Řidičský průkaz by byl fajn, určitě byste měli mít nějakou zkušenost s MS Office.
Na této pozici je asi zbytečné zdůrazňovat entuziasmus, sociální cítění, pracovitost, důslednost, přirozenou autoritu a lásku k lidem.
Především smysluplnou práci. Zaškolení a systematické vzdělávání pro praxi (jak pracovně-asistentskou, tak úklidovou) včetně např. kurzu znakového jazyka a mnoho dalšího.
Flexibilní úvazek dle vašich a našich možností
Nástup dle dohody
Mzda: | 90 - 100 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD, ZTP, OZP |
Lokalita: | Praha 10 |