Informace o pracovním místě
Dobrý den,
přijmu asistenta/ku pro naši úklidovou společnost.
Pracovní náplní by bylo být naší pravou rukou - jednalo by se o administrativní činnost, supervizi i o úklid samotný - zabíhání úklidů, zácvik nových lidí, výpomoc v době dovolených, nemocí atd. Pracovní doba je na dohodě, nemusí být nutně od-do, ale určitě preferujeme někoho flexibilního.
Není potřeba zkušenost, ve všem zamětnance zaškolíme, podmínkou však je reprezentativní vystupování, společenská a komunikativní osobnost, ochota učit se i umět prezentovat vlastní nápady a připomínky, organizační schopnosti, předpoklad vést a příjemně řídit své kolegy, vlastnit řidičský průkaz, uživatelská znalost PC.
Velmi důležité pro nás je, aby daný člověk byl pečlivý, měl smysl pro pořádek a pro detail a úklid ho bavil. V tomto se člověk nedá zaškolit ani vycvičit, to musí mít v sobě a někoho takového hledáme.
Požadujeme dlouhodobou spolupráci. Nástup na DPP, po osvědčení nabízíme HPP, případně práci na ŽL, jak komu vyhovuje.
Nástup možný ihned.
viz text
odpovídající platové ohodnocení
firemní telefon a počítač
firemní bonusy a finanční odměny
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 7 |