Informace o pracovním místě
Planujsmeny.cz je česká online služba pro automatizaci plánování směn, evidenci docházky a management zaměstnanců. Poskytujeme algoritmy k optimálnímu vytvoření plánu směn v komplikovaných provozech. Díky tomu naši zákazníci reálně ušetří desítky hodin času měsíčně a mohou pro své zaměstnance snadno využít benefit dynamické pracovní doby. Naši zákazníci jsou z řad hotelů, pohostinství, ošetřovatelských služeb, maloobchodu, skladů a dalších.
Aktuálně hledáme kolegu na pozici Junior B2B Obchodního zástupce pro pohostinství, ubytování a maloobchod.
Co u nás budeš dělat?
- Oslovovat vytipované klienty a domlouvat schůzku pro představení systému
- Samostatně vyhledávat a získávat nové zákazníky z řad pražských firem
- Vést s nimi obchodní jednání spolu s kolegou konzultantem
- Pravidelně s nimi komunikovat, zjišťovat nové potřeby a vylepšovat naše služby
- Spolehlivost a komunikativnost, obchodník musí rád mluvit s lidmi
- Příjemné a důvěryhodné vystupování
- Výhodou jsou vlastní zkušenosti s prací v nepravidelném pracovním provozu, zkušenosti s plánováním směn i znalost HTML. Ale není to nutností.
- Nejsme korporát, a tak můžeš pracovat z domova i s flexibilní pracovní dobou
- Kancelář na Náměstí Míru
- Dostaneš fixní odměnu a provize
- Budeš u růstu nové technologické služby
- Zařídíme Ti služební notebook a telefon
- Uhradíme Ti případné cestovní náklady
- Při oboustranné spokojenosti možnost rozšíření spolupráce
- Samozřejmostí je zaučení a poskytnutí firemních materiálů
Zaujala Tě tato pozice? Pokud ano, koukni se na náš web www.planujsmeny.cz a doplň prosím níže uvedené body, zašli je v odpovědi spolu s životopisem.
1) Největší výhodou systému planujsmeny.cz je ...
2) Začít pracovat pro planujsmeny.cz bych chtěl od měsíce ... tohoto roku.
3) Práci mohu věnovat …. hodin týdně.
Mzda: | 10 000 - 30 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 10 |