Informace o pracovním místě
Planujsmeny.cz je česká online služba pro automatizaci plánování směn, evidenci docházky a management zaměstnanců.
Hledáme kolegu na pozici obchodního zástupce pro Prahu. Při spolehlivosti a oboustranné spokojenosti je možné postupně zvýšit úvazek a později se stát hlavní osobou pro komunikaci s klienty a vedoucím obchodního týmu.
Náplň práce
- oslovení nových potenciálních klientů (firem)
- představení systému a pomoc s počátečním nastavením
- konzultace pro významné klienty
- komunikace se stávajícími klienty
- schopnosti obchodníka, příjemné a důvěryhodné vystupování
- dobré komunikační schopnosti
- schopnost uvažovat technicky
- dobré uživatelské znalosti IT
- ochotu učit se novým věcem
Výhodou jsou vlastní zkušenosti s prací v nepravidelném pracovním provozu, zkušenosti s plánováním směn a znalost HTML.
Ideální kandidát
Dobře vystupující a pracovitý student VŠ, který má chuť zlepšovat se. Díky skvěle připravenému produktu není potřeba tlačit na klienty, základ je dobře zvolit oslovenou firmu, profesionálně vystupovat a zmínit výhody plánovače. Pro Vás to navíc budou jednoduše získané zkušenosti z rostoucího IT trhu.
- práce z domu, flexibilní pracovní doba
- kratší úvazek 5-20h týdně
- hodinová mzda 200Kč
- provize za nové zákazníky
- získání zkušeností v IT oboru
- později možnost rozšíření pracovního úvazku
Samozřejmostí je proškolení v systému a podpora při řešení požadavků zákazníků, poskytnutí obchodních materiálů i obchodního školení.
Zaujala Vás tato pozice? Pokud ano, doplňte prosím níže uvedené body a zašlete je v odpovědi spolu s životopisem.
1) Největší výhodou systému planujsmeny.cz je ...
2) Týdně mohu věnovat planujsmeny.cz ... hodin
Těšíme se na Vás,
Miroslav Nedvěd,
Tým planujsmeny.cz
Mzda: | 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD, OSVČ |
Lokalita: | Praha 1 |