Informace o pracovním místě
Tvůj pracovní den ve zkratce?
• Každé ráno si společně projdeme výsledky, denní cíle a novinky.
• Poté si nachystáš svůj pracovní prostor.
• Po celou směnu jsi první pomoc pro zákazníky Vodafone, kteří ti zavolají, když jsou v nesnázích.
• Následně využiješ analýzu potřeb zákazníka na jejíž základě klientům zpracuješ nabídku na míru.
• Nedílnou součástí je práce s interním systémem, ve kterém najdeš všechny potřebné informace, které ti pomohou při komunikaci se zákazníkem.
Co od tebe požadujeme?
• Docházku minimálně 80 hodin měsíčně a pravidelnost směn.
• Odpracovat alespoň 3 víkendové dny v měsíci ti nedělá problém.
• Máš už za sebou střední školu a dokážeš si rozvrhnout plán směn rozumně s ohledem na tvůj rozvrh.
• Spolehlivost a dochvilnost.
A co od nás dostaneš?
• Flexibilitu v plánování směn, které si sám rozvrhneš podle tvých možností. Rozhodnout se můžeš i o délce každé směny, minimum jsou ale 4 hodiny.
• Jsme tým super lidí a podporujeme se v každé situaci. O zábavu nouze rozhodně není.
• Možnost karierního růstu, ve kterém tě na 100 % podpoříme. Více než 90 % z našeho managementu začínalo jako brigádník.
• Samozřejmostí je hodinová mzda, která začíná na 120 Kč/hod.
• Kromě fixní mzdy svoji výplatu ovlivníš výkonnostními odměnami z uskutečněných prodejů. Žádný maximální limit od nás neočekávej, vše je ve tvé režii.
• Nemusíš se bát zbytečného rušení směn, co je dohodnuto, to platí.
Mzda: | 120 - 140 Kč/hod. |
Počet míst: | 7 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, MD |
Lokalita: | Brno |